PROPOSTES DE RECERCA
‹ Llistat de propostes
La convivència a l'institut

Els conflictes són un fet inseparable de la vida en societat. Sovint es tracta de conflictes entre persones, amb els pares, les amistats, persones al carrer... També hi ha conflictes entre grups, com els conflictes socials entre persones que defensen els seus drets i empreses o governs, i els conflictes polítics entre països. “Conflicte” no és el mateix que “violència” i, de fet, hi ha molts conflictes que no es gestionen de forma violenta. Sempre estarem envoltats de conflictes, menors i majors, i hem d’aprendre a conviure per gestionar-los de forma no violenta. La Fundació Akwaba desenvolupa amb joves la campanya Com vivim? Convivint per promoure la cultura de pau entre el jovent.

Qüestions de recerca:

Com es va fer el Pla de Convivència de l’institut? Es coneix? Com funciona? Què es fa a l’institut per aprendre a conviure i gestionar els conflictes de forma no violenta? Què n’opina el professorat? I l’alumnat?

L’institut ha participat a la campanya Com vivim? Convivint de la Fundació Akwaba? Quin impacte va tenir la campanya en l’alumnat que hi va participar? Què passava amb els conflictes de l’institut abans de la campanya? Es noten canvis a l’institut després de la campanya?

El servei:

La teva recerca ajudarà a l’avaluació de l’impacte de la campanya Com vivim? Convivint que la Fundació Akwaba implementa amb estudiants de diversos instituts.

En aquesta recerca realitzaràs:
Qüestionaris per internet
Entrevistes individuals