Premi Recerca per a la Pau

Des del curs 2005-2006, la Universitat de Barcelona convoca cada any el Premi Recerca per a la Pau per a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat, amb l’objectiu de promoure l’educació per a la pau en totes les modalitats del batxillerat i d’enfortir la cultura de la pau des de la recerca. Poden optar al premi els treballs de recerca que tractin alguna qüestió relacionada amb la cultura de pau, els drets humans i la ciutadania global.

Els treballs es presenten sota pseudònim i el premi és resolt per un jurat format íntegrament per professorat de la Universitat de Barcelona. Per a l’elecció del treball premiat, es té en compte la vinculació i la coherència del treball amb la cultura de la pau, el raonament crític i el rigor metodològic en el desenvolupament de la recerca, la integració de les dimensions local i global de la temàtica, l’originalitat del treball i la contribució de la recerca a il·lustrar i dotar de contingut la cultura de la pau.

XIIpremirecercaFSUB_cartell2

Comentaris (2)

• Marc
    23/05/2013 at 19:59 |

Quan es publiquen els guanyadors?

• ngonzalez
      05/06/2013 at 10:45 |

A la notícia publicada per la UB es troba la identitat de tots els premiats. Alumnes, docents i centres participants han rebut aquesta informació per correu.