Quina biodiversitat mostren les nostres neveres?

La nevera de casa és una finestra on podem observar l'impacte de la nostra dieta en la biodiversitat. La producció d'aliments, les seves característiques, l'origen, el processament i transport, el lloc on els comprem... Tot això és un mirall dels nostres sistemes alimentaris, que, segons les Nacions Unides, són responsables del 60% de la pèrdua de biodiversitat terrestre mundial (International Resource Panel, 2016, p. 6).

De quins tipus de cultius provenen les nostres fruites i verdures? Quins tipus de llavors s'han fet servir per al seu conreu? Quins insecticides s'han utilitzat durant el procés? I quin tipus de fertilitzants? Quins efectes tenen en la fauna? Quins dels aliments que mengem tenen un menor impacte en la biodiversitat? Per quins altres aliments podríem canviar els que afecten més negativament la biodiversitat? Com és la biodiversitat que "mostren" les neveres de l'alumnat del meu institut?

Anàlisis estadístiques