L’artivisme a Palestina

Les formes de protestar estan canviant. L’artivisme combina l’art amb l’activisme per donar a conèixer les seves reivindicacions.

A Palestina la població pateix la repressió de diversos drets, com la lliure circulació, el dret a l’habitatge i el dret a la protesta, segons ONG de defensa dels drets humans (Amnistia Internacional, 2018). L’associació Creart promou l’artivisme per defensar el dret a la protesta a Palestina.

Què aporta l’art per fer visibles les violències a Palestina? Quines accions d’artivisme han aconseguit major ressò? Quines persones o grups hi ha que facin servir l’art per a les seves reivindicacions polítiques i socials a Palestina?

La teva recerca ajudarà a Creart en la comunicació d’aquest problema en el context educatiu català. Per exemple, pots comunicar els resultats de la recerca amb un collage per fer activitats educatives a les escoles.