PROPOSTES DE RECERCA
‹ Llista de propostes
El tractament informatiu dels atemptats

La gran majoria de televisions van mostrar imatges identificables de víctimes quan es va produir l'atemptat terrorista a la Rambla de Barcelona el 2017 (CAC, 2017).

En aquest sentit, un objectiu de recerca de batxillerat podria ser analitzar el tractament informatiu d'un atemptat terrorista, ja sigui el que va succeir l'agost de 2017 a Barcelona (però canviant la mostra escollida pel CAC) o bé d’altres que s’han succeït en els últims anys a diverses ciutats d’Europa i del món (mitjançant les hemeroteques de diaris i les d'altres mitjans de comunicació). Per fer la recerca, serà important acotar el nombre de mitjans que s'analitzen, quines seccions/programes són objecte d'anàlisi i durant quin període de temps. També és possible comparar el tractament que realitzen dos o més mitjans.

En aquesta recerca realitzaràs:
Anàlisis de documents
Alguns recursos per iniciar la recerca:
Comparteix a les xarxes:

UNA INICIATIVA DE: