Com accedim als serveis de protecció social?

Els Centres d’Atenció Primària, les beques menjador escolars, les oficines per tramitar les ajudes a la dependència, els punts d’informació a les dones... Són només alguns dels molts serveis que conformen el sistema de protecció social. Tots els Estats membres de les Nacions Unides s’han compromès en posar en marxa sistemes de protecció social per a tots (ONU). Per altra banda, fa falta més informació actualitzada i d’un lloc concret sobre com accedim a aquests serveis públics. Les 6 dimensions dels drets humans et facilitaran fer la recerca sobre el servei de protecció social que més t'interessi (IDHC, 2018, p. 8).

El servei de protecció social que investigo... com d'efectiu és per aconseguir els seus objectius? En quina mesura genera confiança en la població? Quina és la qualitat del servei? I l'estat de les instal·lacions on es porta a terme el servei? És accessible per a tothom independentment del seu grau de mobilitat? Quines opcions de transport té? És àgil navegar pel seu web? És comprensible per a tothom la informació que hi publiquen?